miercuri, 3 noiembrie 2010

...

poate e ceva in aer, poate e de la toamna, de la frig oare?, poate e din cauza ei, sau a lui .. sau cine stie a cui .. sau poate pur si simplu e din cauza mea. da. nu se poate sa fie altfel pentru ca eu sunt singurul parametru care nu se modifica in diversele situatii, eu sunt constanta care ii face pe restul sa plece. nu sa plece pe vre-un alt continetn, intr-o alta tara, pe o alta lume or something.. pur si simplu sa nu mai fie la fel in raport cu persoana mea . mda... eu sunt tipa aia care nu poate fi draguta si care intotdeauna isi urmareste scopul indiferent de consecinte, tipa careia nu-i pasa si care, prin urmare ii face, mai devereme sau mai tarziu, pe cei mai multi sa plece, sau cel putin asa ma vezi tu, fiecare tu care te indrepti cu pasi micuti si repezi spre altceva... 

poate daca iti schimbi parerea te si opresti un pic sa te uiti inapoi ....





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu