marți, 22 martie 2011


Nu cred ca ar trebui sa ma judeci pentru ceva ce nu am facut, dar tu crezi ca mai devreme sau mai tarziu voi face. Oamenii te pot surprinde, oamenii se schimba, unora le pasa, pe uni dintre ei ii cunosti. Pe mine ma cunosti si ar trebui sa sti ca indiferent de ceea ce ai facut tu, indiferent cat de ranita am fost de ce ai facut nu as fi in stare sa iti fac si tie asta. Ar trebui sa ai incredere in mine,pentru ca ti-am demonstrat ca poti si ai de ce sa o faci. In schimb tu ma judeci. Ma pui in fata unui zid legata la ochi si arunci cu rosii in mine si nu esti singura, esti cu ele, pentru ca bineinteles si ele trebuiau sa stie...

Poate inainte sa explici altora ce nu am facut, dar ti se parea ca am de gand sa fac, ar trebui sa vorbesti cu mine. Momentan te urasc. Te urasc din toata inima mea, pentru ceea ce m-ai facut sa par, pentru ca int-un moment scurt am ajuns sa ma indoiesc de mine si pentru ca tu chiar crezi cu tarie ca sunt in stare de asa ceva... te inseli amarnic. Poate in opinia ta nu sunt demna de prietenia ta, sincer chiar nu ma mai intereseaza pentru ca m-am chinuit mult prea mult sa o castig si ti-am oferit-o pe a mea pe o tava, fara niciun fel de conditie si tu ti-ai batut joc de ea, ai profitat de ea iar acum o arunci in cosul de gunoi al altora, nici macar nu mi-o inapoiezi asa zdrobita cum e. Te urasc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu